Hvorfor benytte A2media som samarbeidspartner?

Den Norske Turistforening

Vi i DNT har hatt et tett og godt samarbeid med A2 Media gjennom mange år. I 2022 utviklet vi sammen en ny annonsestrategi for Fjell & Vidde som har vist seg både treffsikker og robust, selv i et krevende annonsemarked preget av høy rente og usikkerhet generelt i samfunnet. A2 Media kombinerer sterk bransjekunnskap med tydelig rådgivning, god oppfølging og en løsningsorientert tilnærming. De forstår vårt marked og våre målgrupper, og har bidratt til å sikre DNT stabile og gode resultater i en periode der mange aktører har opplevd tilbakegang. 

Magnus Nyløkken, redaktør 

Europower

Europower valgte sommeren 2022 å sette bort papirannonsesalget til en ekstern leverandør, for å prioritere vår egen arbeidstid til andre oppgaver. 
Vi snakket med flere aktuelle leverandører, men valgte A2 Media fordi selskapet passet oss størrelsesmessig og fordi vi likte tilnærmingen til oppgaven som Anita presenterte.
Nå i 2024 har vi økt annonseomsetningen på papir, noe vi så som helt utenkelig den gangen vi gjorde dette selv. Jeg opplever A2 Media som en grundig og skikkelig samarbeidspartner, som opptrer godt på Europowers vegne overfor potensielle annonsører.

Ole Petter Pedersen, ansvarlig redaktør Europower

Byggmesteren

Fagtidsskriftet Byggmesteren og nettavisen vår leses av utførende tømrere og byggmestere i hele landet.
Vi har samarbeidet med A2 siden 2022 og har nå satt over alt annonsesalg og kontakt med annonsører til dem. Det angrer vi ikke på. A2 er våkne, målbevisste og ordentlige i alt de gjør for oss. Vi opplever samarbeidet med A2 som svært godt og at de gjør Byggmesteren til et bedre medie for annonsører og lesere.

Christopher Kunøe, ansvarlig redaktør i Byggforlaget

Referanse fra Ask Media

Vi har samarbeidet med A2media siden sommeren 2012. A2media har vært profesjonelle i sitt annonsesalg for de produktene vi har hatt der – Treindustrien, HMS Magasinet og HR Magasinet. De har jobbet strukturert, vært dønn ærlige i sine prognoser, og levert godt salgshåndverk. Ask media setter stor pris på samarbeidet med A2media, og vi nøler ikke med å gi våre beste skussmål til selgerne og firmaet.

Baard A. Nordvang, daglig leder Ask media AS  

 

Referanse fra magasinet SKOG

Magasinet Skog leses av 75 000 skogeiere i Norge. De er også svært opptatt av å få presentert gode kommersielle budskap fra sin næring.

Det finnes kun to typer underleverandører. De du må gjete, og dem som du kan stole på, og som leverer uavhengig av varierende oppfølging fra oss i det daglige. A2 Media holder budsjettene, har kontroll på rabattene og topper utgavene jevnt og med godt humør. De finner løsninger og forstår både salgsbransjen og skognæringen. Vi er skikkelig fornøyde.

Det er Ronny Grenberg som er «vår mann». Vi kommer aldri til å si et godt ord om ham, for han skal jobbe bare for oss, og ikke ble rappet til andre medier!! ☺️

Roar Ree Kirkevold, redaktør Magasinet Skog

Referanse fra Anleggsmaskinen

Vi i bladet Anleggsmaskinen har samarbeidet med A2media i over ti år – helt siden 2013. A2media har sørget for å løfte annonsesalget vårt til nye høyder, og dessuten vært en nyttig sparringspartner i forbindelse med utviklingen av både papir- og nettutgaven av bladet. A2medias annonseselgere og daglig leder er ikke bare profesjonelle, seriøse og effektive i sitt daglige arbeid, de er også usedvanlig positive, sympatiske, jordnære og fulle av humør. Vi har rett og slett et meget godt og fruktbart samarbeid med A2media, og vi håper det vedvarer i ti år til – minst.

Runar Daler, ansvarlig redaktør i Anleggsmaskinen

Referanse fra Barnehagefolk og Verktøykassa

Habitus AS har samarbeidet med A2media siden høsten 2011. Det å sette bort den viktige telefonkontakten med våre kunder var en vanskelig avgjørelse, men dette har vært bra fra første dag. A2media er særdeles profesjonelle, samarbeidsorienterte og dyktige, og de har utvidet vårt kundegrunnlag raskt og med gode resultater. Vi kjenner oss veldig trygge på at A2media representerer våre produkter på beste mulige måte, og det er nyttig for en liten bedrift å kunne konsentrere seg om andre ting enn annonsesalg. Vi er definitvt på lag med A2media videre!

Trond Kristoffersen, markedsansvarlig Habitus AS